marți, 26 mai 2009

VICTOR

Prieten, prieteni...= ceva care uneori VINE buluc !
Tot BloGAND (ca asta fac...atunci cand nu-i Mirela pe "calculator"), m-am hotarat sa ... mai multe, printre care si ... toateBlogurile.ro, unde am patruns timid dupa vreo 3 saptamani de incercari disperate: Nu pricepeam "interfata". Nici acum. Dar SUNT acolo si am "mutat" un blog acolo (de fapt, l-am facut accesibil, primind in schimb, URL nou=doar pentru ACOLO).
De acolo m-am ales...cu VICTOR !
Am "preluat"(vorba vine...informatia daca O ACCESEZI o ai, daca nu, NU) un videoclip pentru Ana Maria Stefania. Multumesc Victor ! Multumesc YouTube !
~
http://www.youtube.com/watch?v=XycOW_QRmoc
~
Mie dor de Voi toti in fiecare zi...dar deja...trebuia sa fiu la servici. Va Iubesc !
~
Un fel de Post Scriptum: Aida, nepoata mea, mi-a TRIMIS mass...mersi draga, esti o scumpa, chiar am nevoie !: http://www.slabsaugras.ro/SitFiles/articol.php?id=78&idsec=4
Aida este AIDA :
.
~
PS2: imi pare rau, dar nu pot citi toate "mass" de la fratele Diacon Cazacu Gheorghe, daca nu le VAD in clar. Asa ca le introduc AICI:
1)Constantin Iordachescu: noi icoane in stoc de vanzare http://konstantcrestinortodox.blogspot.com/2009/04/icoane-aplicate-in-stoc.html
2)cazacu gheorghe: ---------------------------Windows Internet Explorer---------------------------Impossibile aprire il sito Internet http://laviniastefan.blogspot.com/2009/04/eu-de-pasti-acum-100-de-ani.html.Operazione terminata. ---------------------------OK ---------------------------
(5/24/2009 5:14:24 PM)
3)cazacu gheorghe: Hristos a Inviat !Data viitoare ... sigur vin, Nu mai ratez ocazia...chiar daca nu voi fi invitat...ma voi agata de "Trasura".Mamaaa, mama CATI mai AIII ! 260 ! Si nici n-am timp sa verific daca FAC PARTE ! (serviciul...unde fug dupa doar cateva vorbe).Draga Lavinia, ma "cunosti", desi trec mai rar pe aici (IN DEFAVOAREA MEA), si nu stiu de ce am impresia CA TE-AM JIGNIT !! Te rog , te rog...TE ROG ...de mii de ori TE Rog sa ma ierti daca te-am jignit sau suparat vreodata ! Stop ! Te IUBESC , si gata .Ca de obicei, pe unde-i place sa "citeasca", SorinM este debordant. Ii multumesc ! Si tuturor celorlalti !Am o "alta" rugaminte, dar vei proceda CUM vrei: Te rog, ai RABDARE, chiar eu am fost ACUZAT ca "dau buzna in gradina si ograda, sarind gardul, cand POARTA e deschisa" !
(5/24/2009 5:17:43 PM)
4)cazacu gheorghe: Si m-am cait...desi probabil nu suficient...pentru ca am recidivat, cel putin inca o data. ASA este in virtual, desi avem Bune intentii (sau NU) FIECARE "traduce" diferit Mesajul "celuilalt". Stiu, e bine "sa NU mai cadem in pacat"...ECCE HOMMO !!! Deocamdata, (EU cel putin asa fac) e bine sa pastram TOATE usile deschise ! Si ferestrele !
(5/24/2009 5:17:55 PM)
5)cazacu gheorghe: Mirela, fata sotiei mele: Mihaela, a primit ajutor (bucurie mare: i-a tocat pe blugi, ochelari, bluze....)de la "cineva" care ESTE confuz DUPA peste 8 ani "in misiune" in Italia. Intradevar, omul se enerveaza usor, este PACAT ca o face pe indiferent care BLOG (inclusiv pe al lui, la comentarii).ECCE HOMMO ! Stiu ca acum SE VA SUPARA PE MINE ! Il rog sa aleaga CALEA, ADEVARUL, VIATA ! Si noi toti LA FEL !La urma urmei, CINE sunt eu sa judec pe fratele meu ?
(5/24/2009 5:18:19 PM)
6)cazacu gheorghe: Va iubesc pe toti...iar daca NU, atunci VREAU sa va IUBESC !!!La Revedere, draga "LAVINIA STEFAN", nu-ti promit decat ca VOI mai trece pe la tine (ca si pe la ceilalti) cand voi AVEA TIMP !SANATATE MULTA TUTUROR !!!ADEVARAT A INVIAT
(5/24/2009 5:18:37 PM)
7)cazacu gheorghe: 22 mai 2009 09:22
(5/24/2009 5:18:48 PM)
8)cazacu gheorghe: http://www.laviniastefan.blogspot.com/
(5/24/2009 5:19:09 PM)
9)cazacu gheorghe: Multumim De mesaje frumoase asa , sa va ajute Dumnezeu , dupa Fapte.
(5/24/2009 5:19:42 PM)
10)cazacu gheorghe: urat din partea dumneavoastre.
(5/24/2009 5:2o:o1 PM)
11)cazacu gheorghe: O sa va Public Pe Wordpress, aceasta multumire.
(5/24/2009 5:20:25 PM)
12)cazacu gheorghe (5/24/2009 5:20:30 PM): Felicitari.
(5/24/2009 5:20:30:PM)
13)cazacu gheorghe (5/24/2009 5:20:35 PM): :-h
(5/24/2009 5:20:35 PM)
~
SUNT PERPLEX ~!!!
~
M-a salvat dialogul cu Mihai (pe ID=mai adineauri) :
"ionut mihai: neatza
ionut mihai: ce faceti
ionut mihai: ?
BUZZ!!!
Cornelius Rosca: Ma grabesc...pt. servici. Dadeam niste raspunsuri...la comentarii
Cornelius Rosca: de pe blog
ionut mihai: aha
Cornelius Rosca: tu nu esti la sv ?
ionut mihai: maine dupa amiaza pot veni sa va instalez windowsul
Cornelius Rosca: Duminica...am dormit
ionut mihai: maine de dim
ionut mihai: si dasta ziceam sa vin maine dupa amiaza
Cornelius Rosca: nu stiu daca pot dim, ; dureaza mult ?
ionut mihai: maine dupa amiaza dupa 4 5
ionut mihai: daca puteti
Cornelius Rosca: E...asa da
ionut mihai: ?
Cornelius Rosca: adica dupa amiaza
Cornelius Rosca: dupa 5
ionut mihai: cam asa ceva ca atunci scap de la liceu
Cornelius Rosca: pot sa public, te rog, dialogul ?
Cornelius Rosca: asta?
ionut mihai: care
ionut mihai: ?
Cornelius Rosca: pai acum ce facem? Nu dialogam ?
ionut mihai: bada
ionut mihai: ba da
Cornelius Rosca: Deci ?
Cornelius Rosca: Imi trebuie ... neaparat !
ionut mihai: ok
Cornelius Rosca: Multumesc! Mai vb. ok?
ionut mihai: atunci ramane sa va sun maine cum scap de la liceu am venit in colo
Cornelius Rosca: ASA mersi
Cornelius Rosca: >:D<
ionut mihai: nu aveti pt ce
ionut mihai: >:D<
ionut mihai: :)
Cornelius Rosca: ne oprim aici ,sa-l pot copia...dureaza. Pa !
ionut mihai: ok
Cornelius Rosca: Si fati si tu Blog !
ionut mihai: ok
Cornelius Rosca: Fa-ti !
ionut mihai: o sa imi fac blo
ionut mihai: g
Cornelius Rosca: uite ca nici nu mai stiu gramatica...atunci cand Timpul ma preseaza. STOP!"
~

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei