marți, 11 octombrie 2011

Prietene ... închide ochii !!! ...

Artistul este Sufletul Lumii !  
~
Artistul este Iubirea sacrificată; Iubirea dăruită mereu şi mereu altora; Iubirea ce-şi rupe din Har, devenind Dar; Iubirea ce creşte, de fiecare dată când ... se micşorează pentru Sine; Iubirea regăsită în Zâmbetul mulţimii încântate de admiraţie şi participare; Iubirea ce dăinuie în memoria afectivă ca balsam perpetuu, ca mângâiere tandră, ca limbaj universal de Graţie şi Slavă - implicite - către Creator, dar şi către Creaţie.
Artistul suntem noi toţi, prin participare ! Participare în Oglindă = dar din dar, reaşezând Lumea în Rai ! Insă, un "spin" zăbavă: SĂ ŞTIM ALEGE !
~
Cornelius, :)
PS: ... şi eu vreau să fiu Artist ! ~ De ce NU !?? ~ Mulţumesc frumos doamnei Zoia Alecu ! ~,
... şi vino aici ! Vino lângă mine ! ... Prietene ! 
~
Zoia Alecu - Vino Aici (live Folk You 2009)
http://www.youtube.com/watch?v=POWHq-rWs7Q

Încărcat de
în data de 06.08.2009 | 3:15 min
Zoia Alecu live în Vama Veche la Folk You 2009.
~

Artistul este Sufletul Lumii
~
Artistul este Sufletul Lumii
Artistul este Sufletul Lumii  (sursa; autor: Jianu Liviu Florian )
~

bookblog.ro - cărţile care contează
bookblog.ro - cărţile care contează

Gustarea dintre STAŢII (paleativ)
Gustarea dintre STAŢII (paleativ)   

Cornelius, :)

UpDate - de-a valma ! 
13.10.2011.4~7:29 AM Am citit: Proiecte. Orgolii. Incertitudini

a
7.000.000.000 şi creşte

AZI
AZI

~, 

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua ! ~ Doamnei Gabriela Savitsky (şi nu numai) !
~
Am lipsit o vreme (şi voi mai lipsi, însă, ceva mai activ), intrând direct la acest articol - bine construit şi deloc "lung" - unde am găsit, în sfârşit, punctul pe i ! Ce-i drept, cam târziu. Deja răzbate prea mult pesimism, iar "personajele principale" au încetat să mai existe: la urma urmei, cine-i Obama, ori Putin ? Ori cei din Ocultă ? NU MAI CONTEAZĂ !!!
Am revenit aici, unde nici nu am fost, decât cu două-trei ... "ciupituri" (ca la facebook). Nici măcar nu a început "Dezastrul"; doar curba sa - exponenţială - abia a început ... să urce; şi va urca atâta timp cât nimeni nu ascultă de nimeni ! Pentru că singura realitate viabilă se află în Ascultare !
~
Criza - tema articolului - va răvaşi desigur, cu precădere mulţimile de "nevoiaşi" - producători, dar şi consumatori - ajunşi INUTILI planificat ! Cineva "se distrează" la Volan, căci are impresia că deține ... CEVA !
~
Soluții ... , sunt ! Unele deja au apărut, sunt în curs de desfăşurare. Firave ! Un soi de ... ["Bună Ziua !"~"Hai sictir !"].
~
Dacă ["Totul a mai fost !" + "Panta Rhei !"] (în minimal), atunci:
Bună Ziua ! Bine v-am regăsit !
~
Cornelius, :) (7:15 AM)

Evanghelia zilei