luni, 11 mai 2009

IHTIS exemplu viu

~

Diferenta dintre cele două poze este clară: ele SUNT încă imagini vii.
~

~
In care domină masina. In care OMUL a dispărut. Sau în care Omul mai are INCĂ mult loc si pentru ALŢII.

Cei care SE JOACĂ PLICTISIŢI DE AVERI cu vietile fratilor lor, mimând "atacuri gemene"spre motivarea interventiei în fortă pe TOATA planeta, că asa "vrea muschii lor", introducând la fel de în fortă, PESTE vointa popoarelor, microciparea obligatorie a "verminei umane" obtinută prin santaj politic si amenintări cu moartea a clasei politice "incorpore", cu tot cu familie, sau prin "firimituri LĂCUSTE si onoruri mincinoase", promisilor ELITEI, cozi la topor, următoarele victime SIGURE ulterior instaurării TERORII, căci nu de trădători va fi nevoie MUNCII FORŢATE, ci de sclavi DOCILI, controlabili si încadrabili ca simple "mecanisme cu CIP"...

~

Dragilor ELITE, vă iubesc cu adevărat, CĂCI aveti PUTEREA cu care puteti distruge TOT ce-i viu, sau puteti DISTRUGE inechitatea socială, acceptând.

~

Sâmbăta asta am participat cu fetita (Ana Maria Stefania = 3 ani si două luni) la o actiune IHTIS. In Parcul Tineretului. Cu un cer torid de senin. S-a format "un mic lant uman" din 33 de suflete care si-au dat mâna ca să-si circule IUBIREA unul~altuia~întregului. Acesti OAMENI minunati, pe care noi îi încadrăm "persoane cu dizabilitati" si care m-au UIMIT efectiv prin pofta lor de VIAŢĂ, de comunicare, de BUCURIE. Intre Ei, copiii Domnului, EU ERAM handicapatul.

~

Acum cateva zile am traversat o perioada de deprimare puternică ce a tinut 3 zile. Deabia AICI, între ei m-am vindecat. M-a ajutat chiar si Stefania, îndragită imediat de cei prezenti, cu care a comunicat. Chiar mai mult decât am reusit eu să comunic.

~

Dragă ELITĂ, te iubesc ! Esti factor catalizator !

~

Sau poti să fii dezastru ! Dar te întreb... ...

~

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei