vineri, 18 martie 2011

Execuţii ... şi căutări


Jocuri Gratis
Cel de mai sus, l-a "executat" atat de rapid, incat cred ca nici eu nu l-as fi facut ... pe "timpul" lui Stefania ! Urmatorul, a fost mai "lent", poate si din cauza ca ... o supravegheam PE FATA !

Jocuri 
Acum, doarme, cam de vreo ora, doua (este 5:32 PM), acesta este "ultimul", l-a care s-a si oprit. "Vede" mai bine ca mine. Sincer, cred ca "timpul meu" ar fi fost dublu (pentru urmatorul:)

Jocuri Gratis
Ieri, gasise niste "ZONE" deosebit de interesante, pe care am crezut ca le pot recupera, mergand pe "Retur", insa m-am inselat. Pe "retur", am ajuns foarte rapid ... la "baza de plecare" (google), de aceea am hotarat sa pastrez, pe masura ce le "agata" ! Oricum, si-a format ... un STIL de a cauta, STIIND CAM CE VREA.

2 comentarii:

AA spunea...

BRAVO Ştefaniei, fetiţă deşteaptă! Domnul Cornelius, generaţia de astăzi este cu mult în faţa noatră, COPIII ,,văd'' mult mai multe lucruri decât noi, ADULŢII. Şi FETIŢA mea ştie cam ce vrea încă de pe acum (şi are doar 1 an).

DoarATAT spunea...

Vă mulţumesc, doamnă Adriana !
~
Eu ... cel mai mult trebuie să am răbdare cu mine !
A FOST îndepărtată 6 luni în mod forţat, de la tatăl ei, despre care I S-AU SPUS MINCIUNI !
Până ieri, am tot crezut că îi pot ierta pe "nemernicii" de la Mărăcineni ! Pentru "modul" cum m-a "lucrat" Mirela, şi ceea ce a urmat după, se pare că ... CINEVA este GRAV BOLNAV:
ori eu (păgubitul),
ori ei (FURUL !).
~
Pur şi simplu, deşi îşi tot aduce aminte, încă nu am restabilit ACEA COMUNICARE "detaşată", dintre mine şi Ştefania ! Cauza cred că este în "relaţia" ei continuă cu cei de acolo, CARE după nici două săptămâni, o întreabă NON STOP (punându-i întrebarea DE MAI MULTE ORI !!!): dacă le este DOR DE EI !
~
Sunt aşa de multe "AMĂNUNTE", încât, deocamdată nu insist pe acea linie ! Mai bine întrerup !
CEA MAI IMPORTANTĂ "zonă de interes" este Ştefania şi ... "boala ei". Cu această boală am "preluat-o" de la ţară şi deocamdată i s-a agravat !
~
Cornelius, :)

Evanghelia zilei