marți, 5 ianuarie 2010

Adineauri pe "NIHIL SINE DEO !"

In jurul orei 5:35 am facut o postare de blog, pe "NIHIL SINE DEO !". Deoarece "administratorul" ... are (sau NU ... mai are NIMIC) probleme, NU stiu daca VA INTRA. Drept care am salvat aici:
:
"Am lansat un "eveniment" pe care NU l-am onorat ! Am fost virusat. Acum, nu mai conteaza daca cer, sau daca primesc IERTARE ! Nu mai conteaza DECAT ca EU nu am Onorat (pe nicaieri, de altfel !), NASTEREA Mantuitorului Nostru.
:
"
Naşterea ... Mântuitorului Iisus Hristos !

din Decembrie 21, 2009 până în Decembrie 31, 2009 – NIHIL SINE DEO ! Nimic fără Dumnezeu ! Toti am fost înstiintati, prin titlu, asupra a ceea ce vom GASI aici. Dacă nu ne-ar fi "atras" TEMA : "NIHIL SINE DEO !", nu ne-am fi asumat-o intrând în acest Portal CREŞTIN !… Organizat de către ROŞCA Gheorghe Cornel | Tipul : vital, proiectului, nihil, sine, deo, ! Participi.
"

Asa a aratat mesajul meu. Imi cer iertare ! Nu stiu ce probleme s-au ivit AICI, pe NIHIL SINE DEO, dar eu voi continua, (de "nebun"), sa sustin ACEST proiect. Eu NU il voi lasa sa "moara" ... atata "TIMP" ... cat a fost "platit" sa existe ! Nu cunosc amanunte, si nici nu ma intereseaza. Eu VOI continua sa vin aici, pentru mine si pentru DUMNEZEU !

Da, acum ascult fondul SONOR ! Daca acest proiect ... deranjeaza pentru ca, uneori, sau in totalitate, se ADRESEAZA "Martorilor lui Iehova", pe mine NU ma deranjeaza. Cei care vin aici si se roaga lui Dumnezeu, o fac pastrandu-si CREDINTA ! Pe care au TARIA sa o Declare !

Eu sunt Crestin ORTODOX si nu doresc sa convertesc pe NIMENI !
Eu insumi am probleme de "Comunicare" cu Dumnezeu, SI nimeni dintre Oameni, nu ma poate ajuta. Rugaciunea este dialogul OMULUI cu Dumnezeu. Dumnezeu AUDE Toate Rugaciunile OAMENILOR !! Iar oamenii sunt si musulmani si adventisti si crestini ... si budisti ... si ATEI. ASA cum s-au nascut, sau cum au devenit ulterior. Dumnezeu ii aude pe toti ! Dar nu toti IL aud pe Dumnezeu ! Asa este Viata ! Iar eu NU sunt Impotriva Vietii !
Va Iubesc, asa cum sunteti !
Va multumesc pentru ca EXISTATI !
Doamne ajuta ! Amin.
~,

Cuvinte cheie : ... "

~

ATAT. - am eliminat "cuvantul cheie", inlocuind cu "..." .

~,

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei