miercuri, 20 ianuarie 2010

Blogul meu (9 in 1)

~
(intotdeauna poti ADAUGA in SUS ceva, orice !)
~
CORNELIUS ROSCA
BLA ... BLA ...BLA
ElaEL
TERRA_foto
SANATATE pentru 3 , 4 , 5 ...
ABISURILE MELE
ALO ! STRAINATATEA ?
toate contin specificarea "si Celor-ÎNCERCAŢI". Acum, un mic ROSTOGOL (de pe ... 2)

ÎNTÂIETATE (din 23 aprilie 2009, ora 19:30)

Mulţumesc Sorin M. pentru : "Hristos, Care în toate lucrările trebuie să aibă întâietate ( Coloseni 1, 18)", voi ţine cont (şi de truda ta) de acest sfat minunat, Domnul vrea să mă ridice, cu ajutorul tău ! Dumnezeu să te BineCuvânteze ! Dumnezeu să-i BineCuvânteze pe toţi truditorii pe CALEA Domnului !
~
NIBIRU ~ "Ingerul tau" a cules:
"Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el. " Ioan 14,23
(la mine de azi: 26.04.2009.1)
~
Multumesc Sorin M pentru : (citat) :
"Să ne rugăm însă şi pentru noi şi pentru cei de langă noi... a fi viu, în înţeles evenghelic, înseamnă a avea inima plină de pace şi de bucurie în Duhul Sfant. înseamnă a fi în părtăşie sfantă cu fraţii tăi şi în ei şi prin ei să-L vezi pe Hristos că Se preumblă fericit..."
comentariu de mulţumire la "Pietre de hotar... ( mângâiere prin vers )"
(la mine de azi: 21.08.2009.5~10:01 AM
~
Anne spunea... Slăvit este Domnul !
17 septembrie 2009 13:19 mulţumesc Anne (la 19.09.2009.6 ~ 8:19 AM)
~


"Ce VĂD altii la mine :
BLA ... BLA ...BLA
MELANCOLIE
- ~Romanii AU un cuvant si mai dur: DOR !Pe vremea mea, profesorii NE Spuneau ! Despre DOR, cum că acest cuvant ESTE doar al nostru, al romanilor ! Că NU exist...
Cu 16 ore în urmă
TERRA_foto
Dialog ... VIZUAL ... m-o-n-o-logat !
- *@ 001 @* ~ Eu sunt un UMIL participant ... la Amplul DIALOG din BlogoSferă (sau Virtual...cum doriti). De fapt ... îs Mai MULT ... Vizitator ! ... Ori poat...
Cu 23 ore în urmă
CORNELIUS ROSCA
Ce vad altii la mine
- ~ OMUL din spatele "contributiei ... Sale*"~ â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ ~ http://srv.diacritice.com/ sau diacritice ! ~ http://dexonline.ro/ sau ...
Cu 1 zi în urmă
ALO ! STRAINATATEA ?
nu POT mai mult ...
- vineri, 29 ianuarie 2010 S-a dus si LUNA ASTA ! Buna Ziua ! la 29.01.2010.5~22.57---fara diacritice Va multumesc domnule Cristian Lisandru ! De altfel, mul...
Cu 2 zile în urmă
TERRABLOG__dialog
BLOGSPOT.COM ... chiar NU se "autosesizeaza" ?
- vineri, 29 ianuarie 2010 S-a dus si LUNA ASTA ! Buna Ziua ! la 29.01.2010.5~22.57---fara diacritice Va multumesc domnule Cristian Lisandru ! De altfel, mul...
Cu 2 zile în urmă
ElaEL
Exista Dumnezeu ... pentru TOATA Lumea !
- vineri, 29 ianuarie 2010 S-a dus si LUNA ASTA ! Buna Ziua ! la 29.01.2010.5~22.57---fara diacritice Va multumesc domnule Cristian Lisandru ! De altfel, mul...
Cu 2 zile în urmă
ABISURILE MELE
S-a dus si LUNA ASTA !
- Buna Ziua ! la 29.01.2010.5~22.57---fara diacritice Va multumesc domnule Cristian Lisandru ! De altfel, multumesc tuturor care au adunat comentarii la arti...Cu 2 zile în urmă
MiniMaL
Blogul meu (9 in 1)
- ~ (intotdeauna poti ADAUGA in SUS ceva, orice !) ~ MiniMaL CORNELIUS ROSCA BLA ... BLA ...BLA 4 5 6 7 8 9Cu 1 săptămână în urmă
SANATATE pentru 3 , 4 , 5 ...
CREZUL
- Vă mulţumesc pentru că ... EXISTĂM ! Cred şi în voi, TOŢI OAMENII, noi toţi SUNTEM Fraţi şi Surori EGALI în Iubirea DARUITĂ de Dumnezeu ! ~ DoarATAT : : Bun...
Cu 3 săptămâni în urmă

Arte ~ despre
Angels on the balcony
http://www.blogger.com/profile/16998879450647518767
http://angelsonthebalcony.blogspot.com/
-X- http://www.blogger.com/profile/15285225708844679941
http://eexergy.blogspot.com/
-X- http://www.blogger.com/profile/15285225708844679941
http://exergy33.blogspot.com/
ubix =UBIX.ro= http://www.ubix.ro/Stiri ; http://gadgets.ubix.ro/Profesional
http://sf.ubix.ro/Relaxare
http://muzica.ubix.ro/Entertaiment
http://cultura-urbana.ubix.ro/Cultura

LINKuri NUME !
acum o lista 'in curs de desfiintare" ! :
:

@~@ = "Texte" mutate AICI~tot din Coloana "Gadget" ! = @~@

~
1) @~@ :
Am ASEZAT eu textul ... care NU vrea sa "fie aratat" pe ABISURILE MELE ... putin mai jos !
Curat MURDAR, coane Fanica !
~
Din Curiozitate: http://www.scribd.com/doc/13707611/DARURI
~
2) @~@ :
Ultimele 4 randuri (+ randul cu semnul "~" ... = 5 randuri), le puteti "verifica" ... la fata locului !
La acea DATA, adresa mea inca NU era "clonata" !
TOT timpul, eu SUNT :
:
CORNELIUS ROSCA
~
3) @~@ :

(la 19.09.2009.6 ~ 9:02 AM) Voi citi cu pl
ăcere la :
@
Preot Paroh. CAZACU GHEORGHE
FRATELE GHEORGHE CAZACU IN SLUJBA LUI DUMNEZEU SI FIUL OMULUI
@
Activitatea Recentă pe FRATELE DIACON CAZACU GHEORGHE
, vă mulţumesc pentru că existaţi !
~
Am imprumutat "adresele' :
@
Calendar Ortodox
@ Blogul Ierom. Savatie Baştovoi
@ Război întru Cuvânt
@ A.S.C.O.R. Bucuresti
@ Despre Taina Casatoriei
@ Despre farmece, vrajitorie, astrologie si magie in perspectiva ortodoxa ( Parintele Cleopa )
@ MARTURIA TULBURATOARE A UNUI TANAR CARE A PRACTICAT YOGA SI TEHNICI DE BIOENERGIE
@ Treptele rugăciunii , ( Parintele Cleopa )
@ Calauziri pentru cresterea si educarea ortodoxa a copiilor
@ O expunere succintă a păcatelor celor mai întâlnite
@ Gravitatea păcatelor
@ Calendar Ortodox - SINAXAR - cu icoanele sfintilor de peste an
@ Despre smerenie ( Parintele Arsenie Papacioc )
@ Smerenia si dragostea, însusirile trairii ortodoxe - Arh. Sofian Boghiu
@ Despre capcanele pe care ni le intinde televizorul ( influenta asupra subconstientului )-
@ Ce se întamplă cu sufletul în primele 40 de zile după moarte ( Parintele Cleopa )
(la 19.09.2009.6 ~ 10:15 AM ) Pentru toate adresele (a
şa cum Sunt Date) de mai sus, A MUNCIT Preot Paroh Cazacu Gheorghe ~ Dumnezeu să-l BineCuvânteze ! ~ eu le-am împrumutat în Mare-Mare GRABĂ . Îi mulţumesc din Inimă ! MUNCA sa ... a mai dat un ROD.
V
ă rog să NU uitaţi, când veţi accesa adresele de mai sus, că acestea sunt rezultatul muncii si TRUDEI neobosite întru SLAVA Domnului, efectuate pentru cei "iubitori de SFINŢENIE", de către autorul Blogului: "PR. CAZACU GHEORGHE". Dumnezeu să-l Ocrotească întru viaţă îndelungată !
4) @~@ :
** Lista neagra (I)

**


Eu. De Pasti. Acum 100 de ani.

laviniastefan

**,
5) @~@

"Clona" = "Certificat...de nastere"

~
duminică, 7 iunie 2009
Comentariu la "manipularea"
X Azi 01.08.2009.6 - 22:47
X Iata "Certificatul de nastere" al "Clonei mele":
X propriul sau comentariu, facut la acest articol din 07 Iunie 2009 ( Comentariu la "manipularea" )
X 1 comentarii:
X DoarATAT spunea...
X Da mi se pare virtual aceasta postare nu?? Cred ca am si dreptate pe de alte parti.....
X 10 iunie 2009 20:33
X Azi 01.08.2009.6 - 22:54
~
~
(de fapt RUBRICA desfiintata !)
,

6) @~@ :

AZI ... despre


UpDate 23.12.2009.3 ~ 8:oo)
mass 3 :

Prietena : (12/22/2009 4:56:04 PM):
Pr. Iustin Parvu e grav bolnav.
Maicile de la dansul au facut apel la TV sa se faca metanii pentru insanatosirea sf sale si al doilea paraclis. Doamne miluieste-l si mantuieste-l! Trimiteti la mai multi. Pr. Daniel Brisc
(De fapt RUBRICA desfiintata)
,
7) @~@ :
Comentariile mele = precizarea "postarii" !
Azi am comentat la o doamna (PE GANDURI)
(De fapt RUBRICA desfiintata)
,
8) @~@ :
LAVINIA STEFAN ! A Revenit ! (eu sunt Clonat !)
Lavinia Stefan ! S-a intors, eu POT sa dispar !
(De fapt RUBRICA desfiintata)
,
9) @~@ :
( De fapt RUBRICA desfiintata) :

ORIANDA ~ !~ HELP !

ORIANDA ~ !
Un comunicat important
@ - "E vorba de tatal meu si implicit, povestea familiei mele!"
@ - "Dupa 4 zile, petrecute la sectia de terapie intensiva, se trezeste din coma de gradul 4( ceea ce in termini mai populari s-ar traduce “ moarte cerebrala”) si a inceput sa vorbeasca!"
...
@ - "Problemele insa, au continuat sa apara! Persoanele ce ne-au imprumutat de bani, pentru operatie si pentru atentiile medicilor, ma preseaza sa le restitui sumele."
@ - "( tata nu stie cat a costat operatia si cat de costisitoare a fost toata aceasta poveste – din decembrie pana acum! Stiu ca s-ar necaji cumplit daca ar afla ca datoram atatia banii unor oamenii. Si el nu are voie sa se supere! Trebuie liniste sufleteasca!)"
@ - "Pentru detalii, ce include dovezile medicale, fotografii de la operatie – si pentru acele personae ce doresc sa ne ofere o mana de ajutor, las mai jos adresa mea de e-mail si nr. de telefon: jag_alskar_9@yahoo.comTel: 0765258384 - persoana de contact Alina Foale!"
cont deschis :RO46RZBR0000060011757129 - in RON( deschis la Raiffeisen Bank.)
http://opritiplanetavreausacobor.blogspot.com/2009/08/un-comunicat-important.html
10) @~@ :
(De fapt RUBRICA desfiintata) :
ORIANDA va roaga sa o ajutati ! Un comunicat important !
Un comunicat important !
11) @~@ :
(De fapt RUBRICA desfiintata) :
O RUGAMINTE !
Tuturor celor care intra FARA prezentarea LINK-ului:
VOI BLOCA (BANNEZ) !
Acestia SUNT NEAVENITI !
~
Situatia celor Blocati: pRimQqcfyNf.o2HQXquZyLg.FwUQxlZSgQ-- ; 14carol06 ; stefan stoica ; Paul Gabor (link "invechit") si domolitu.
~
12) @~@ :
(De fapt RUBRICA desfiintata) :
Ziua bloggerilor bucuresteni

~ mai este putin...si eu NU m-am inscris inca...ori deja am "pierdut trenul" !!? ~ am ajuns cu intarziere, ca de obicei, pe la 16:00, am "tras" cateva poze, a inceput ploaia, inca era "activitate" peste tot, m-am fatait de colo~colo, am participat la 3 evenimente complet, iar la primul partial (la Sala mare, dansuri, momente hazlii, "prezentari", intrebari, filmari, poze), pe holuri peste tot pe pereti, poze, afise cu blogurile inscrise(peste...312), caricaturi, crochiuri, strangeri de mana, primiri de "carti de vizita". La unul din evenimente, mi-am prezentat "activitatee", alaturi de "alti" 10~12, muuuult mai "avansati" pe diferite aspectari (bloguri de castig banesc, tehnici "de lucru" avansate, mistouri etc.), excursionisti montani, si tot felul de alte preocupari si demonstratii, pe scari, holuri, sali. Astept data viitoare cu speranta ca "ma voi prezenta mai activ, mai eficient, mai cu mesaj". Experienta a fost benefica.
13) @~@ :
(De fapt RUBRICA desfiintata) :
AUTOBLOCARE--am fost "...", va rog sa ma iertati ! (Termen : pana imi revin, minim 10.07.09)
Felucitari pt. :"Cristina"
Felicitari pt. : prima zi ! (Ioana)
Felicitari pentru "Pasi ... cu si fara suflet" ! (Dana)
Felicitari pt. "Cuvinte...cu si fara suflet" ! (Dana)
Felicitari pt. "Cartea mea de vizita"! (Andreea Ratoi)
14) @~@ :
3) @~@
~
Voi mai citi :

**
ROMANIA, UNESTE-TE!

**
Slujirea preotesei

**


4) @~@

~
http://lineaceleste.blogspot.com/

~

http://ro.netlog.com/PAISIEE/blog/blogid=875340

~
~
http://biserica-savinesti.blogspot.com
http://enciclopedieuniversala.blogspot.com/
~
~
~
~

gata la 25.01.2010.1~6:22 AM
~,
,


z

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei