miercuri, 20 ianuarie 2010

Să ne CONSTRUIM ... impreună !

~
AM "salvat" dupa O ORA, doar ... "ă".
In loc sa APAS pe "copiaza" ... am apasat pe "lipeste" !
Am verificat atent textul, am asezat toate diacriticele, SI A REZULTAT doar:
:
ă
~
ăsta da ARGUMENT !
~
Imi pare rau ... am o parte din text ... dar NU am Finalul CARE Incununeaza !
Deci, am ramas DOAR cu :
:
ăăă ... .
~
M-a salvat "Un dialog cu prietena", pe care-l voi "adauga", aducerii aminte !!!
:
bsusyka sica:
Prietenia: confluenţa a două râuri de iubire

Citeam zilele trecute într-o carte despre un subiect tare delicat: prietenia, şi m-am gândit să pun câteva lucruri legate de tema aceasta şi aici.

Pentru fiecare dintre noi prietenia are o însemnătate generală, dar şi una particulară. Eu zic, aşa: prietenia nu-i obligatorie, dar e bine să existe în viaţa noastră, fără ea aş fi mult mai trist, de asta sunt foarte sigur. Părintele arhimandrit Teofil Părăian, zice că prietenia e “confluenţa a două râuri de iubire”…”o realitate din cer adusă pe pământ..” cât e de frumos… aşa de mult îmi plac aceste două comparaţii.

Eu cred în prietenie din toate puterile mele. Cine îmi este prieten, e adânc “prins” în sufletul meu, e “închis bine”… si aş vrea ca mulţi să ajungem la măsura de a

Cornelius Rosca: Eu nu plec NICAIERI !

bsusyka sica: putea spune: “sufletul meu are numai intrări, nu şi ieşiri”, “aşa că, cineva odată intrat , nu mai are cale de ieşire”…

Şi aşa stau şi mă gândesc, unde este Pritenia aceea Frumoasă, în care nu există nici un fel de interes, în care Dragostea, să fie pe primul plan?! Am nădejde că acesta nu se va pierde niciodată, pentru că există în adâncul sufletelor noastre. Să pastram prietenia sfântă!PRIETENIA

Cornelius Rosca: Doamna "susana" ... Va Rog CEVA !

bsusyka sica: SPUNE

Cornelius Rosca: Eu vorbesc FOARTE ... Deschis !
Cornelius Rosca: Sunt bune cartile...Sunt bune "Blogurile ... benefice", dar ...
Cornelius Rosca: ACESTEA au in spate ... un autor UMAN !
Cornelius Rosca: Iar Oamenii Gresesc ... USOR, cand sunt supusi MANIPULARII !!!
Cornelius Rosca: Iar "Confuzia" ... este o tehnica a Manipularii !
Cornelius Rosca: Eu sunt "Stan ... patitul" !

bsusyka sica:
Rugaciune pentru atragerea de noi prieteni

Doamne Dumnezeule,

Ma vad acum înconjurat de prieteni iubitori cu care am multe lucruri in comun. Pot sa simt prezenţa unor noi prietenii cu suflete care au acelaşi tipar mintal, şi Te rog sa-i ajuţi sa manifeste aceasta perspectiva. Calauzeşte-ma, Te rog, sa întâlnesc oameni noi, care sa fie desavârşiţi, de înalta spiritualitate, cu conştiinţa sanatoasa şi veseli. Te rog, ajuta-ma sa ştiu ca merit dragostea şi atenţia acestor noi prieteni. Mulţumesc foarte mult.

Cornelius Rosca: Nimeni NU "gaseste" ... daca nu CAUTA !
Cornelius Rosca: Va multumesc !

bsusyka sica: Rugăciune pentru a găsi curajul de a-ţi urma Menirea Vieţii

michael_1.jpg
michael_1.jpg

Arhanghele Mihail, te rog să vii la mine acum. Te rog frumos să pogori în mintea şi inima mea şi să înlături toate temerile care mă împiedică să fac schimbările necesare în viaţă. Ajută-mă să mă simt în siguranţă materială şi emoţională. Ajută-mă să mă eliberez de teama de a face schimbări. Te rog ajuta-mă să merg înainte fără teamă, cu deplină credinţă în Dumnezeu. Te rog să mă ajuţi să aflu că Dumnezeu mă sprijină cu aceeaşi energie cu care menţine planetele pe cer. Las acum toate grijile şi temerile mele în seama lui Dumnezeu. Ajută-mă să aflu, să cred şi să-mi deschid inima pentru iubire ca să pot trimite aceeaşi iubire către Domnul şi toţi copiii săi. Îţi mulţumesc. Amin.

bsusyka sica: Rugăciune pentru un membru al familiei

ange1.jpg
ange1.jpg

Doamne Dumnezeule,

Te rog să-l ajuţi pe acest membru al familiei mele să aibă un sentiment de pace şi fericire chiar acum. Te rog să-i mai trimiţi şi alţi îngeri să-l însufleţească. Te rog, înconjoară întreaga noastră familie cu încă o dovadă a iubirii Tale divine. Ajută-ne să ne eliberăm şi să avem credinţă şi încredere. Te rog, dă-ne un semn al iubirii Tale pentru ca astfel să ne eliberăm de temerile noastre. Mulţumesc pentru toată dragostea Ta vindecătoare.

Cornelius Rosca: Doamne ajuta ! CREDINTA ... elibereaza pe Om de ORICE Temere !

bsusyka sica: Rugăciune pentru vindecarea unei neînţelegeri

angel4.jpg
angel4.jpg

Dragi îngeri păzitori ai lui (numele) am inima grea de suferinţă, supărare şi vinovăţie. Vreau să fiu sigur că mă port bine cu ei şi mă rog la voi pentru ajutor şi îndrumare. Vă rog să vorbiţi cu (numele) şi să-l/s-o ajutaţi pe (numele) să mă înţeleagă mai bine. Vă rog să ne ajutaţi să trecem peste mândria şi orgoliile noastre şi să ne expimăm adevărata iubire reciprocă. Vă cer ajutorul pentru a aduce pace în acestă situaţie. Vă mulţumesc. Amin.

Cornelius Rosca: DA !

bsusyka sica:
Rugăciune pentru Pacea şi Fericirea familiei

arcangel_uriel_020.jpg
arcangel_uriel_020.jpg

Arhanghele Uriel, sunt îngrijorat pentru că familia mea pare nefericită. Poţi, te rog, să ne vii în ajutor, de îndată? Întrucât acestă situaţie ne afectează pe toţi cei din casă, te rog să intri în inima fiecăruia dintre noi şi să îndepărtezi resturile de teamă. Te rog elimină greşelile noastre de gândire şi elimină efectele acelor greşeli. Ajută-ne să ne eliberăm de încrâncenare şi să renunţăm la învinovăţiri şi resentimente. Cer intervenţia îngerilor păzitori ai fiecărei persoane din această casă, ca să aducă pace şi iubire în căminul nostru. Îţi mulţumesc. Amin.

bsusyka sica:
Rugăciune pentru problemele de comportament ale copilului

ange34.bmp
ange34.bmp

Doamne Dumnezeule,

Te rog, ajută-mă să-mi înţeleg copilul. Îţi cer să-l înconjuri pe copilul meu cu iubire, înţelepciune şi inteligenţă. Te rog, ajută-l pe copilul meu să înţeleagă şi să accepte responsabilitatea pentru comportamentul său. Te rog să-l călăuzeşti pe copilul meu să facă alegeri inteligente bazate pe iubire şi nu pe teamă. Te rog pe Tine şi pe Arhanghelul Mihail să-l eliberaţi pe copilul meu de orice legături sau blocaje care ar putea să-l împiedice să fie fericit. Mulţumesc.

Cornelius Rosca: Va rog ... pentru AZI ... este deja Prea MULT ! Aveti rabdare va rog ... fiecare AVANSEAZA in ritm propriu !

bsusyka sica: nu e musai sa le cititi eu le trimit la toti iar daca vrei sa nu mai primesti mesaje de la mine stergema din lista

bsusyka sica: sant rugaciuni care adunate laolalta

Cornelius Rosca: Prea multe odata ... "intra pe o ureche Si ies pe cealalta" !
Cornelius Rosca: Va cred ... dar IMPREUNAREA ... se face in timp, mai ales PRIN TRAIREA LOR !

bsusyka sica: a ma iertati daca am abuzat de rabdarea voastra dar sant rugaciuni frumoase scurte si folositoare iertare ,iertare,iertare

Cornelius Rosca: V-am spus ca VA Multumesc !
Cornelius Rosca: Sunt BINEVENITE !
Cornelius Rosca: Sper sa fie si Bine Primite !
Cornelius Rosca: Mai ales de mine ... un pacatos ... ce cauta "eliberarea" prin MANTUITORUL !

bsusyka sica is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

bsusyka sica: eu le-am trimis din suflet care nu lea primit cu sufletul asta e treaba fiecaruia

Cornelius Rosca: Da, dar ... ele "lucreaza" IN TIMP !

bsusyka sica: si daca le copiezi si le pui undeva sa le ai la nevoie?

Cornelius Rosca: Va rog sa permiteti ... sa postez ACEST dialog ! In felul asta ... mi le memorez EU, iar dvs., vazandu-le ... nu le veti repeta !

bsusyka sica: eu ti leamdat fa ce vrei cu ela ,,maria si marta sant doua surori si una si alta il iubeau pe Iisus dar Maria si-a ales partea cea buna ,ajuta-a doamne sa fiu si Maria si Marta

Cornelius Rosca: Minunat ! ... dar eu cer... "Ajută-mă Doamne Dumnezeule să fiu CE VREI TU Doamne ! Dar fă-mă MAI Intai : ROBUL Iubirii TALE !".
~
~
Atat. Mă intreb, cum APAR SPATII asa de mari intre "randuri" ?? Si cum pot "salva" pozele trimise ?
~

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei